Έχει σπουδάσει στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από όπου και αποφοίτησε το 2005. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του York, στη Μεγάλη Βρετανία (MSc in Reading, Language and Cognition). Έχει ολοκληρώσει το τετραετές προγράμμα του Λόγω Ψυχής στο συνθετικό μοντέλο Συστημικής Ψυχοθεραπείας SANE, που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ομάδων, ζευγαριών και οικογενειών, καθώς και την ετήσια εξειδίκευση στην Θεραπεία Ζεύγους. Είναι πιστοποιημένη ψυχοθεραπεύτρια από την EAP- Europeran Association of Psychotherapy (ECP) και μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Ελληνικής Εταιρείας Συστημικής Θεραπείας. Από το 2006 μέχρι και σήμερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και γι’ αυτό έχει παρακολουθήσει πλήθος σχετικών σεμιναρίων όπως για παράδειγμα το πρόγραμμα δομημένης διδασκαλίας TEACCH, το σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, τη χρήση Κοινωνικών ιστοριών και Εικονογραφημένων Συζητήσεων, την κοινωνικοσεξουαλική αγωγή ατόμων με αυτισμό και τη χρήση διάφορων γνωσιακών και άλλων τεχνικών για τη διαχείριση συναισθημάτων και συμπεριφοράς, όπως και τη διευκόλυνση της επικοινωνίας. Σημαντική θεωρείται η συμβολή της εκπαίδευσής της στο πρόγραμμα Marte Meo, προσέγγισης που αποσκοπεί στην βελτίωση της αλληλεπίδρασης μεταξύ γονέα-παιδιού. Έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών. Έχει τριετή εμπειρία (2007-2009) σε προγράμματα παράλληλης στήριξης παιδιών με αυτισμό και από το 2008 είναι επιστημονική υπεύθυνη του ΚΕ.Π.ΕΦ - Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους. Τα καθήκοντά της περιλαμβάνουν κυρίως την ψυχοεκπαίδευση, συμβουλευτική και συναισθηματική υποστήριξη γονέων, καθώς και ατομικές και ομαδικές συνεδρίες καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων σε παιδιά και εφήβους με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Στις υποχρεώσεις της περιλαμβάνεται και η συνεργασία με τα σχολικά πλαίσια στα οποία φοιτούν οι μαθητές του Κέντρου, καθώς και ο συντονισμός της θεραπευτικής ομάδας που πλαισιώνει το παιδί και την οικογένεια. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ψυχοθεραπευτικά με άτομα, οικογένειες και ζευγάρια. Είναι μία από τις δημιουργούς του Χώρου Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας- “Δίνω Νόημα”. Από το 2024 είναι υπεύθυνη συντονισμού και εκπαιδεύτρια του κλινικού προγράμματος εκπαίδευσης θεραπευτών στην "Διάγνωση και Ψυχοθεραπεία Παιδιών και Εφήβων σύμφωνα με το Μοντέλο SANE-System Attachment Narrative Encephalon ®" του Λόγω Ψυχής.
Είναι λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας τετραετούς φοίτησης του Queen Margaret University-Edinburgh, σε συνεργασία με το AMC. Είναι κάτοχος του BSc(Hons) Logopaedics, έχει την πιστοποίηση του Βρετανικού Οργανισμού NARIC (National Recognition Information Centre) και διαθέτει Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος στην Ελλάδα. Εργάζεται από το 2008 έως σήμερα στο ΚΕ.Π.ΕΦ- Κέντρο Παιδιού και Εφήβου ως υπεύθυνη του τμήματος Πρώιμης Παρέμβασης και του τμήματος Ειδικής Αγωγής. Συντονίζει και εποπτεύει τη θεραπευτική ομάδα του ΚΕ.Π.ΕΦ και παρέχει εποπτείες τόσο σε νέους θεραπευτές όσο και σε νέες ομάδες ενός χώρου. Έχει δουλέψει σε διάφορες απογευματινές δομές, έχει εμπειρία ως συνοδός παράλληλης στήριξης και έχει δουλέψει σε σχολείο, σε ολιστικό πρόγραμμα παρέμβασης παιδιών με ΔΑΦ , για την ομαλή ένταξή τους τόσο στην Α΄ τάξη του Δημοτικού σχολείου όσο και στην κοινότητα. Από τον Μάιο του 2018 εώς και σήμερα είναι στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Λογοθεραπευτών- Λογοπεδικών Ελλάδας. Με στόχο την συνεχιζόμενη εκπαίδευση, παρακολουθεί επιμορφωτικά σεμινάρια/συνέδρια, έχει εξειδικευτεί σε αναπτυξιακές και νευρολογικές διαταραχές, δουλεύει πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης και έχει κλινική εμπειρία σε εύρος διαταραχών όπως κοινωνικής επικοινωνίας, ανάπτυξης λόγου- ομιλίας, διαταραχών στοματοπροσωπικού μηχανισμού- σίτισης. Δουλεύει με παιδιά και εφήβους εώς την ηλικία των 18 ετών είτε με ατομικές/ομαδικές συνεδρίες στον θεραπευτικό χώρο-στο σπίτι -στην κοινότητα, είτε με συνεδρίες συνθεραπείας, ακολουθώντας την φιλοσοφία της συστημικής προσέγγισης. Συνεργάζεται και εκπαιδεύει συνοδούς παράλληλης στήριξης που συνεργάζονται με τις οικογένειες των παιδιών που έχει αναλάβει. Εντάσσει ολοκληρωτικά την οικογένεια στο θεραπευτικό πλάνο του παιδιού με την εισαγωγή τους στην αίθουσα, τις σταθερές συναντήσεις και την εκπαίδευσή τους μέσω videos. Έχει εποπτευθεί και εκπαιδευτεί τόσο σε σταθμισμένα-προσαρμοσμένα εργαλεία/δοκιμασίες στην ελληνική γλώσσα όσο και σε ποικίλες θεραπευτικές προσεγγίσεις και τεχνικές, μέσω επιμορφωτικών σεμιναρίων εκπαίδευσης, κλινικών εργαστηρίων, συνέδριων και σεμιναρίων εξειδίκευσης. Γενικά, κάποια από αυτά είναι:
Έχει σπουδάσει στο Τµήµα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστηµίου Θεσσαλονίκης από όπου και αποφοίτησε το 2005. Έπειτα παρακολούθησε ετήσιο πρόγραμμα ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Από το 2012 µέχρι και σήµερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Αναπτυξιακές διαταραχές (Διαταραχές Αυτιστικού Φάσµατος, ΔΕΠΥ) και γι’ αυτό έχει παρακολουθήσει πλήθος σχετικών σεµιναρίων. Πιο συγκεκριμένα έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραµµα δοµηµένης διδασκαλίας TEACCH, στο σύστηµα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, στις Κοινωνικές ιστορίες και Εικονογραφηµένες Συζητήσεις, στην κοινωνικοσεξουαλική αγωγή ατόµων µε αυτισµό, στο Γνωσιακό- Συμπεριφορικό δράμα, στη Kινησιοπαιδαγωγική μέθοδο Sherborne. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη χρήση γνωσιακών και συμπεριφορικών τεχνικών σε παιδιά και εφήβους με Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές Διαταραχές, καθώς επίσης και τη χρήση του παιχνιδιού για την ανάπτυξη των συναισθηματικών, κοινωνικών, επικοινωνιακών δεξιοτήτων παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στην Ασφαλή χρήση του διαδικτύου από παιδιά και έφηβους και στη εκπαίδευση των γονέων σχετικά με θέματα του διαδικτύου (Υπουργείο Υγείας). Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραµµα Marte Meo, προσέγγιση που αποσκοπεί στην βελτίωση της αλληλεπίδρασης µεταξύ γονέα-παιδιού. Έχει τριετή εµπειρία (2012-2015) σε προγράµµατα παράλληλης στήριξης παιδιών µε αυτισµό και από το 2012 έως και σήμερα εργάζεται στο ΚΕ.Π.ΕΦ - Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους. Τα καθήκοντά της περιλαµβάνουν κυρίως ατοµικές και οµαδικές συνεδρίες καλλιέργειας κοινωνικών/συναισθηματικών/επικοινωνιακών/πραγματολογικών/γνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά και εφήβους µε Αναπτυξιακές και Συναισθηματικές διαταραχές. Επιπλέον, στα καθήκοντά της περιλαμβάνονται συναντήσεις γονέων ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα καθώς επίσης και η συνεργασία µε τα σχολικά πλαίσια στα οποία φοιτούν οι µαθητές του Κέντρου.
Αποφοίτησε το 2003 από το τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Northumbria. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Ψυχιατρικής, Νευρολογίας και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του King’s (MSc in Clinical and Public Health Aspects of Addictions). Έχει ολοκληρώσει το τετραετές πρόγραμμα του Εργαστηρίου Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων (2005-2009), στο μοντέλο της Συστημικής Ψυχοθεραπείας, που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ζευγαριών και οικογενειών. Είναι τελειόφοιτη του τετραετούς προγράμματος του ‘Έρμα’ στο μοντέλο της Δραματοθεραπείας με κύριο στόχο την εκπαίδευση σε δραματοθεραπευτικές τεχνικές (ρόλοι, μύθοι, παραμύθια, κίνηση, θεραπευτικές κάρτες, εικαστικά) και σκοπό τον εμπλουτισμό της ψυχοθεραπευτικής διεργασίας. Από το 2009 μέχρι και σήμερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ψυχοθεραπευτική διαδικασία με σκοπό την υποστήριξη και εξέλιξη τόσο σε ατομικό αλλά και σε οικογενειακό επίπεδο ατόμων με συναισθηματικές δυσκολίες. Στα πλαίσια υποστήριξης οικογενειών, έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια που αφορούσαν στις αναπτυξιακές διαταραχές, ενώ παράλληλα με τις βασικές της εκπαιδεύσεις έχει ενταχθεί σε βραχεία εκπαιδευτικά προγράμματα όπως το Marte Meo ( Τεχνική ενίσχυσης της νοητικής και συναισθηματικής ανάπτυξης του παιδιού, εφήβου ή ενήλικα με στόχο την υποστηρικτική επικοινωνία) και εκπαίδευση στη χορήγηση και βαθμολόγηση ψυχολογικών δοκιμασιών για την αξιολόγηση της προσωπικότητας και της ψυχικής λειτουργικότητας (TAT, MMPI, Rorschach, Sentence Completion). Τα τελευταία 2 χρόνια παρακολουθεί βιωματικά σεμινάρια δραματοθεραπείας. Από το 2010 έχει εργαστεί στο ΚΕ.Π.ΕΦ και σε άλλα ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στο τμήμα συμβουλευτικής και ψυχοθεραπείας. Τα καθήκοντά της περιλαμβάνουν την συμβουλευτική και συναισθηματική υποστήριξη γονέων και την συναισθηματική υποστήριξη εφήβων και ενηλίκων ατομικά. Τα τελευταία χρόνια συντονίζει ανοιχτή ψυχοθεραπευτική ομάδα ενηλίκων που στόχο έχει την ανάπτυξη αυτογνωσίας και ομάδες προσωπικής ανάπτυξης ακολουθώντας το μοντέλο της δραματοθεραπείας. Επιπλέον εργάζεται ιδιωτικά παρέχοντας ψυχοθεραπεία σε άτομα και οικογένειες. Είναι μία από τις δημιουργούς του Χώρου Συμβουλευτικής & Ψυχοθεραπείας "Δίνω Νόημα".
Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι Πελοποννήσου το 2017. Το 2024 άρχισε να φοιτά στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα με θέμα Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε κέντρα ημέρας παιδιών και κέντρα αποκατάστασης ενηλίκων. Από το 2018 έως σήμερα εργάζεται με παιδιά με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας. Έχει εργαστεί σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα, σε κέντρο πρώιμης παρέμβασης και ως συνοδός παράλληλης στήριξης. Έχει λάβει εκπαίδευση της Εντατικής Αλληλεπίδρασης, Παιχνιδιού στο πάτωμα (Floortime), Foodtime Therapy (βασισμένο σε προσεγγίσεις Flootime και SOS), βασικό σεμινάριο του Γλωσσικού προγράμματος MAKATON, πρόγραμμα δομημένης διδασκαλίας TEACCH, βασική κατάρτιση PECS, Αναπτυξιακή λεκτική δυσπραξία SIMATA. Επίσης, έχει παρακολουθήσει εποπτικούς κύκλους Αναπτυξιακής Λογοθεραπείας, και σεμινάρια που αφορούν την σίτιση, την μυολειτουργική αποκατάσταση, την σχέση θεραπευτών-γονέων. Στο Κέντρο Παιδιού & Εφήβου αναλαμβάνει την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών καθώς και την υποστήριξη των οικογενειών τους σε σχέση με τις δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας.
Είναι ψυχολόγος με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος (Αρ.Πρωτ.27915/9-12-2004), απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου (2004). Έχει ολοκληρώσει την τετραετή μετεκπαίδευσή της στο Συνθετικό Μοντέλο Οικογενειακής Συστημικής Θεραπείας στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων. Είναι πιστοποιημένη Ψυχοθεραπεύτρια/ Οικογενειακή Θεραπεύτρια με τις προδιαγραφές που ορίζει η Ελληνική Εταιρεία Συστημικής Θεραπείας (ΕΛ.Ε.ΣΥ.Θ.), η EUROPEAN FAMILY THERAPY ASSOCIATION (E.F.T.A.) & η EUROPEAN ASSOCIATION FOR PSYCHOTHERAPY (E.A.P.). Έχει παρακολουθήσει διετές βιωματικό και επιμορφωτικό σεμινάριο στις τεχνικές θεραπείας της Δραματοθεραπευτικής προσέγγισης με στόχο να εμπλουτίσει τις θεραπευτικές τεχνικές στην ψυχοθεραπευτική διεργασία. Έχει συμμετάσχει στο πρόγραμμα εκπαίδευσης στη μέθοδο Marte Meo, που εστιάζει στη θετική αλληλεπίδραση της σχέσης γονέα-παιδιού, θεραπευτή- θεραπευόμενου με στόχο την υποστηρικτική επικοινωνία και την συναισθηματική ανάπτυξη τους αντίστοιχα. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τις αναπτυξιακές διαταραχές, όπως το πρόγραμμα δομημένης διδασκαλίας TEACCH και τη χρήση κοινωνικών ιστοριών και Εικονογραφημένες Συζητήσεις, και μετά την ολοκλήρωση της μετεκπαίδευσής της στην Συστημική Προσέγγιση έχει παρακολουθήσει βραχεία εκπαιδευτικά προγράμματα εξειδίκευσης στην θεραπεία ζεύγους. Έχει εργαστεί στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής στο Αιγάλεω, με αρμοδιότητες την διάγνωση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, και αξιολόγηση του νοητικού τους δυναμικού (Wisc -III). Έχει εργαστεί σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παρέχοντας ομαδικά προγράμματα κοινωνικής και συναισθηματικής αγωγής, δράσεις για τον σχολικό εκφοβισμό, διαχείριση κρίσεων στη σχολική τάξη και συνεδρίες συμβουλευτικής σε γονείς και μαθητές για την διαχείριση συναισθηματικών δυσκολιών και την διαχείριση πένθους. Από το 2007 έχει συνεργαστεί με Κέντρα Ειδικών Θεραπειών στον τομέα αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών και την αξιολόγηση του νοητικού τους δυναμικού, καθώς και στην συμβουλευτική γονέων και ψυχοθεραπεία παιδιών. Από το 2022 αποτελεί μέλος της διεπιστημονικής ομάδας του ΚΕ.ΠΕ.Φ ως συστημική ψυχοθεραπεύτρια πραγματοποιώντας συνεδρίες συμβουλευτικής γονέων και συνεδρίες για την ψυχοσυναισθηματική και ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών, εφήβων, ενήλικων και οικογενειών.
Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο τμήμα Εργοθεραπείας στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας. Είναι μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος. Στο πλαίσιο των σπουδών του απέκτησε εμπειρία ως ασκούμενος στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Πειραιά, στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Αγίου Δημητρίου και στο Ειδικο Δημοτικό σχολείο Αχαρνών. Από το 2023 εργάζεται στο ΚΕ.Π.ΕΦ ως παιδιατρικός εργοθεραπευτής με παιδιά ηλικίας από 15 μηνών έως 18 ετών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος, διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, δυσπραξία, δυσγραφία, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), σύνδρομα κ.α. Επιμορφώνεται και εκπαιδεύεται διαρκώς, παρακολουθεί διαρκές εποπτικό πρόγραμμα στην παιδιατρική εργοθεραπεία. Ενδεικτικά κάποια από τα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις που έχει παρακολουθήσει:
Αποφοίτησε από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου το 2015. Κατά την διάρκεια των σπουδών της παρείχε εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε Νηπιαγωγείο, Ειδικό Σχολείο, Πρότυπο Κέντρο Αποκατάστασης και Αποθεραπείας, όπου ανέλαβε περιστατικά παιδιών και ενηλίκων με νοητική καθυστέρηση και αρθρωτικές διαταραχές. Πραγματοποίησε κλινική άσκηση στο κέντρο λογοθεραπείας Ευμάθεια, όπου ήρθε σε επαφή με περιστατικά με φωνολογικές, αρθρωτικές διαταραχές, αυτισμό. Τέλος, αφιέρωσε την πτυχιακή της εργασία στην βιβλιογραφική έρευνα και στατιστική ανάλυση που αφορά το παιχνίδι στα παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και τυπικής ανάπτυξης. Έκτοτε εργάζεται σε ψυχοπαιδαγωγική κέντρα με παιδιά και εφήβους με διαταραχές επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας. Έχει λάβει εκπαίδευση της Εντατικής Αλληλεπίδρασης, Μυολειτουργικής Θεραπείας, του Παιχνιδιού στο Πάτωμα (Floortime), του Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ και PALIN PARENT CHILD INTERACTION THERAPY, που αφορά στον Τραυλισμό. Επίσης πραγματοποιεί φοίτηση στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ειδικής αγωγής και Ενιαίας Εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Στο ΚΕ.Π.ΕΦ αναλαμβάνει από το 2019 την αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών και εφήβων και την υποστήριξη των οικογενειών τους σε σχέση με τις δυσκολίες επικοινωνίας, λόγου και ομιλίας.
Η Ειρήνη Μανωλεσάκη είναι απόφοιτη του ΤΕΙ Αθήνας με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών. Εργάζεται με παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με ποικίλες αναπτυξιακές διαταραχές και συγκεκριμένα με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος, Δυσπραξία, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ). Είναι εκπαιδευμένη στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση καθώς και σε πλήθος άλλων κλασικών και σύγχρονων μεθόδων. Επιμορφώνεται συνεχώς και ενημερώνεται σχετικά με θέματα του κλάδου της Εργοθεραπείας, παρακολουθώντας συνέδρια, σεμινάρια και εποπτικές συναντήσεις Παιδιατρικής Εργοθεραπείας. Ενδεικτικά αναφέρονται:
Έχει σπουδάσει στο τμήμα Ψυχολογίας του City Unity College στην Αθήνα από όπου και αποφοίτησε το 2017. Ειδικεύεται στο τετραετές πρόγραμμα του Εργαστηρίου Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων, στο μοντέλο της Συστημικής Οικογενειακής Ψυχοθεραπείας, που σκοπό έχει την εκπαίδευση επαγγελματιών ψυχικής υγείας στην ψυχοθεραπεία ατόμων, ομάδων ζευγαριών και οικογενειών. Από το 2021 έως σήμερα έχει αναπτύξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις Αναπτυξιακές διαταραχές και γι’ αυτό έχει παρακολουθήσει πλήθος σχετικών σεµιναρίων. Πιο συγκεκριμένα έχει εκπαιδευτεί στις Κοινωνικές Ιστορίες και Εικονογραφηµένες Συζητήσεις και στο Γνωσιακό – Συμπεριφορικό Δράμα. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο πρόγραµµα Marte Meo, προσέγγιση που αποσκοπεί στην βελτίωση της αλληλεπίδρασης µεταξύ γονέα–παιδιού. Έχει τριετή εµπειρία (2021 – 2024) σε προγράµµατα παράλληλης στήριξης παιδιών στο φάσμα του αυτισμού και από το 2024 συνεργάζεται με ιδιωτικό σχολείο σε ρόλο Ψυχολόγου. Από το 2022 έως και σήμερα εργάζεται στο ΚΕ.Π.ΕΦ- Κέντρου Παιδιού & Εφήβου στους Αγίους Αναργύρους. Τα καθήκοντά της περιλαµβάνουν την ψυχοεκπαίδευση και συμβουλευτική γονέων, καθώς και ατομικές και ομαδικές συνεδρίες με παιδιά και εφήβους με αναπτυξιακές διαταραχές και συναισθηματικές δυσκολίες.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργοθεραπευτών και αποτελεί μέλος της ομάδας του ΚΕ.Π.ΕΦ από το 2022. Διαθέτει κλινική εμπειρία στην παιδιατρική εργοθεραπεία σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές όπως Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, δυσπραξία και ΔΕΠΥ. Έχει εκπαιδευτεί σε μεθόδους παρέμβασης όπως η Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (με επιπλέον ώρες εκπαίδευσης στην πρώιμη παρέμβαση και στον αυτισμό), πρωτόκολλο M.O.R.E. και πρωτόκολλο Willbarger. Έχει εκπαιδευτεί στην χορήγηση αξιολογητικών εργαλείων όπως DTVP, Sensory Profile, SPM) και έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια που αφορούν θέματα όπως αξιολόγηση και τεχνικές παρέμβασης στην ΔΕΠΥ, αντιμετώπιση της δυσγραφίας, η σημασία των επιτελικών λειτουργιών σε παιδιά και εφήβους και σχολική ετοιμότητα. Τέλος, παρακολουθεί ομαδικές και ατομικές εποπτείες από το 2021. Έχει παρουσιάσει στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής εργασία με θέμα «Τα οφέλη της συνθεραπείας σε παιδί σχολικής ηλικίας με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος».
Αποφοίτησε το 2014 από το τμήμα Φιλοσοφικής, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας και έχει λάβει πιστοποίηση ετήσιας μετεκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Κατά τη διάρκεια των ακαδημαϊκών σπουδών της πραγματοποίησε πρακτική άσκηση σε Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) και σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου. Τέλος, είναι κάτοχος πιστοποίησης για την επάρκεια στη χορήγηση του Αθηνά Τεστ (Δυσκολιών Μάθησης), καθώς και του πιστοποιητικού γνώσης συστήματος γραφής και ανάγνωσης BRAILLE. Από το 2014 εργάζεται σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα με παιδιά και εφήβους με Μαθησιακές Δυσκολίες, ΔΕΠ-Υ, ΔΑΦ κ.α., για την αντιμετώπιση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών, ενώ ταυτόχρονα στο παρελθόν έχει υποστηρίξει μαθητές στο πλαίσιο του σχολείου, ως παράλληλη στήριξη, και στο σπίτι, στην οργάνωση και τη διεκπεραίωση της μελέτης. Στο ΚΕ.Π.ΕΦ - Κέντρο Παιδιού και Εφήβου αναλαμβάνει από το 2020 την αξιολόγηση και τη θεραπεία παιδιών και εφήβων και την υποστήριξη των οικογενειών τους σε σχέση με τις μαθησιακές δυσκολίες.
Copyright © 2019. All Rights Reserved